torstai 10. maaliskuuta 2011

12. ~ kirjottelen vaa .

joo mulla on varmaa lasku aikas iso.. xdd
soitellu mellulle ja nepsulle <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
ja ne on soitellu mullekki aivan kauheesti (;;
puhuttiin nepsunkans ainaki 2 tuntiaa (:: tuitui  1
ja mellunkaa myös _2 tuntiaa_ määmää 1
ja petankaa varmaan sen 1 tunnin fuhfuh 1  :33
 ja oon kattonu isän kanssa joku ''gulliverin matkat'' joku tommone elokuva <3<
se oli aika hyvä :D:D
kannattaa kattoo
hehex
joo matkin mintua )== ei se varmaankaa haitn c; ?
ja minttu on aika kiva ku se auttaam ua tehä tänne jne (=(=(==
no kyllä mää osaan kirjotella tänne kaikkee (=
mut silti..
JA SE EI TULLU MEILE YÖKS )= <3<
!
JA JUSTIN PIEPERI ON CSIISSÄ!!?!!??!? O.O''
EI USKOIS ETTÄ SE JÄTKÄ SIELÄ MUKA ESIINTYS XDDD
j mototottoottototot
jo meen kohta syömään patonkia :333 <3<
ja mulla ei oo mtn tekemistä oon kuunnelllu kokoaja asteen nuorallatanssijaa (=
se on hyväääääää seee c;
ja oon kattonu kaikkee hyvia kauhuelokuvia (=(==
mintunkaa pitäs vielä katttoo nightmare on elm street (?) 7 ja 8 (=(= <3<
j mut meen mototottottoooo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti